Livredning.DK
Online debat forum for Livredning i Danmark
Giv gerne dit online bidrag til vort livrednings debat forum. Debatemner ses nedenfor:
DEBATREGLER. Debatten er fri. Men indlæg, der af redaktionen skønnes at være ærekrænkende eller i strid med straffelovens bestemmelser, vil blive slettet. Det samme gælder falske, eller anonyme indlæg. Du kan deltage i debatten ved at kommentere indlæg, skrive dit eget indlæg eller ved at stille spørgsmål.
English speaking visitors please [click here] to go to our International Lifeguard Discussion Forum.
Forum: Badesikkerhed
I dette forum kan du stille spørgsmål og/eller debattere Badesikkerhed
Emne: Kæmpearbejde for badesikkerhed
Navn: Signe J.
E-mail:
Dato: 07-11-2001  07:12
Kære strandlivreddere!
Efter i ro og mag at have klikket mig rundt på jeres hjemmeside, må jeg sige, at I som frivillige kystlivreddere gjør et kæmpearbejde for badesikkerhed ved badestrandene. Dejligt at se de mange vidunderlige farvebilleder af unge friske livreddere, der aktivt ofrer ferien på den gode sag kystlivredning. Et godt kammeratskab opstår tit, når man i fællesskab arbejder om en god sag. Det husker jeg fra mine unge dage som frivillig i Norges Røde Kors. Da jeg var ung kunde man ikke sådan blive kystlivredder ved vesterhavets badestrande. Man kunne dog blive livredder ved nogle at de nordlige københavnerstrande og ud for visse badehoteller. I ønskes al mulig held og lykke til med jeres gode kystlivredning. Kanske jeg vil hilse på jer til sommer, når jeg rekreerer i sommerhuset ved Jammerbugten.

Med venlig hilsen Signe J. (pensioneret badenymfe)

Svar:

Send dette debat-indlæg til en ven.

[ KONTAKT REDAKTIONEN ]


Kend kystlivredderens FLAG
KYSTLIVREDDER-FLAG: Læs hvad grønt, gult og rødt flag i livreddertårnet betyder.
Foto: Livredning.DK




Livredning.DK

WWW Livredning.DK
Kystlivredning-artikler
[Opgaverne på stranden] [Kystlivredder-FOTOS] [Redaktion]
Copyright © 1990-2005
Nyhedsmedie for Kystlivredning / Lifeguard Page of Scandinavia, Danish Section, Livredning.DK

ANNONCER:
SPEEDO.com Surf Life Saving Australia Lifeguardskills UK CSLSA California Surf Lifesaving Association Surf Life Savers UK American Lifeguard Association United States Lifesaving Association Lifesaving.COM - Lifesaving Resources Inc. Landinspektør DK-finder
Fastfreeway Autohits Fastfreeway Autohits Fastfreeway Autohits Fastfreeway Autohits